Biraz alakasız olacak ama kaynana poslarından daha mantıklı bir sorum var sizlere buzdolabım siemens xxl çok övdüler çokta para vererek aldık fakat peynirlerim hemen bozuluyor cam kapaklılara koyuyorum 1 2 haftada bozuluyor küfleniyor aldığımda boşa gidiyor az alıyorum bozulmasın diye tüketmeden küfleniyor peynirlerinizi nasıl muhafaza ediyorsunuz
Bu arada buzdolabım üst 4 derece alt -20 de çalışıyor