papatyasevdalisiii İlk ben başlıyorum Medine ye medide derdi Arıya ayı diyor hala 😂😂 Sıra sizde bakalım hangi tatlı kelimeler çıkıcak😊😊
anonimhanim_ papatyasevdalisiii kelime değil ama şa diye bir ses çıkarıyor eriyorum. Birde bir hakkı diyişi var ağzını yiyesin geliyor 😅
Balkizlarim papatyasevdalisiii gibi ye dibi anne yee aniiiskoooo der bide o yu uzatır 😂😂 daha var da birden aklıma gelmedi gün içinde zibilyonkere konuşur 🙈😂
papatyasevdalisiii Balkizlarim 😂😂😂😂 artık benimde konuşmam onun gibi değişti eşimin afı murat muyattt öle çağırıyorumm
goktugmom_061220 papatyasevdalisiii 23 aylık oğlum,herşeyi çok net konuşuyor yalnızca itfaiyeye sisiye diyor 😊
Gin papatyasevdalisiii Toplantı salonunun katlanır sandalyelerine de “kıstıran sandalye” diyorlar. İlk gördüklerinde o kadar çok sevmişler ki😹
Merilice papatyasevdalisiii beğendim kelimesine meebili derdi çok tatlıydı ya 😍 şimdi artık her şeye anne bunu beğendim diyo tabii 😂 ilk konuşmaya başladıklarında her kelimesi apayrı tatlı geliyo 😍
limonkolonyasi papatyasevdalisiii bizim çok var sanırım kavuna kakun nasılsına im benim adıma tüttül arıya avu😅😅 daha birçok şey yeni yeni dinleniyor baya eğlenceli şeyler çıkıyor
Senemasilberen papatyasevdalisiii kızım 1,5 yaşında dedelerini gördüğü zaman oğlum napıyon diye bağırır😂bide hoşuna gitmeyen bişey olduğu zaman Allah kahhetsin kahhetsin der😂oğlumda 3 yaşına girecek domatese dotames der
papatyasevdalisiii Senemasilberen yaaaaa 😂😂😂 bizimkide babasını çağırır baktı ses yok offff off der 😂😂
GozdemHilal Ayrana :çalkıla😁ben biberonuna koyup veriyodum çalkala annecim diyodum öyle kaldı. Top :Goppo Mavi :Mami Tren:çif çuf Atatürk:Adatüt cok var da bunlar aklıma gelenler 😁