pyrz07 Doktorun yanlış teşhisinden dolayı aldık dün açtık ama reflü değilmiş o yüzden dokundu süt alerjisi olduğunu öğrendik bu yüzden kullanan varsa ücretsiz olarak göndermek istiyorum
ebozbey pyrz07 kendinizde kullanmaya devam edebilirsiniz ilaç gibi bişey değil ki yoğun kıvamlı mama diğerlerine göre bebeğimin reflusu bitmişti elimde kaldığı için kullanmaya devam etmiştim ben
pyrz07 ebozbey bize dokundu çok fazla kusmaya başladı doktorun süt alerjisinden şüphelendi o yüzden kullanma dedi boşa gitmesin diye kullanan varsa vermek istedim