Kızlar oğlum istekleri olmadığı zaman bize vuruyor. Görmezden geldik geçmedi net bi şekilde söyledim yapma diye geçmedi, kızdım geçmedi. Çok çaresiz kaldım. Bi ortama giriyoruz sürekli bağırıp ağlayıp bize vuruyo istediği bi şey olmayınca. Yoruldum artık bu dönemsel bi şey mi yoksa bi uzmana götürmeli miyim?