Hanımlar merhaba. Kardeşim Balıkesir’de okuyor, maddi olanağı olmadığı için çalışmak zorunda. Vodafonea işe girmiş ama şu an sigorta felan yapmamışlar. Bana saçma geldi kurumsal firma deneme süreci de olsa sigorta yapması gerekmez mi? Ayrıca primlerle ilgili çok yüksek olduğu konuşuluyormuş mağazada. Bilgisi olan var mı? Parasını yetirecek mi endişeleniyorum aklım hep onda, en azından şirket hakkında bilgisi olan varsa içim rahatlar belki 😢