Güzel Anneler bugun Görümcemin yaptığı bir yağ karışımını inanılmaz gazlı olan 43 günlük bebeğime uyguladık ilk defa bebeğimin karnını yumuşacık gördüm dokunabildim sizlere de aktarmak istedim evet her bebeğe farklı etki ediyor yani iyi geliyor ya da gelmiyor ama denenebilir belki bilen vardır deneyen birde ben söyleyim istedim gazın ne kadar illet olduğunu biliyorum umarım faydası olur
Tatlı elma yağı
Kekik yağı
Lavanta yağı
Papatya yağı
Çörek otur yağı ( az miktarda )
Bebek viksi
Karışım yapmış fıs fıs bir şişenin için de her alt değiştirme de bebeğin ayaklarına ve göbeğine masaj hemen çorap giydiriyoruz sıcak kalması önemli 3 saat uyudu bebeğim ve çok güzel bağırsak gazını kakayla çıkardı bu bi mucizeydi
Lakin önce ayağına minicik deneyin kızarma varmı diye bazen bazı bebeklerde alerji yapabilirmiş yağlar inşallah şifa olur 🙏🏼