Edis07 Hanimlar bebegim 4 aylik. Dun 4 ay asimizi yaptirdik. Simdi bebegim kaka yapti. Tamamen unuttum ve poposunu yikadim ve asi yerine su degdi ama hatirladim hemen kuruttum. Bisey olirmu acaba? Hani asidan sonra yikamayin derler ya. Cok tedirgin oldum
fatos_ts61 Edis07 verem aşısından sonra yıkanmıyor diye biliyorum hemşire öyle demişti verem de koldan oluyor diye biliyorum