melikepatir Aras_2323 benim oğlum gazlı bir bebek. Günde 3 kere 10ar damla kullandık fakat farklı bir doktorla görüştüğümde gaz damlalarının gaz sorununu çözdüğüne dair kesin bilimsel kanıt yok dedi. 3 aya 10 gün vardı bırakmıştım.
Fgelemet Aras_2323 ben 12:00 de 10 damla bir de 18:00 de 10 damşa veriyorum günde iki defa 10 ar damşa demişti doktor 3 verende varmış burdan okudum.
Sedatmr Aras_2323 20 deniliyor Ama ben 10 veriyordum doktoruma sordum iyi yapıyorsun az az başla demişti ama 20 veren var sabah 10 akşam 10 bi kaç kişide sütüyle karıştırıp veriyorum demişti
Fgelemet Aras_2323 20 ver diyen doktorlarda var bişey olmaz sizin bebeğiniz kolik mi bizimki normaldi ben zaten sağlık ocağına sordum kendi doktoruna sormayı unutup öyle de devam ettim. Siz de bi ara sorun bebeğiniz çok ağlıyorsa 20 ile devam edin yoksa siz de 10 10 verin sabah akşam
melikepatir Ben probiyotikle kullandım bu damlayı, günde 5 damla da biogaia veriyordum. 3 aya 10 gün kala bıraktım
melikepatir Milos 15 günlükken başladı gaz sorunumuz ve 3. Ay dolduğunda gerçekten bitti hala gaz yapıyor ama yardımsız kendi başına
Busra0101oo Milos 20 gunlukken basladi kolikti sap simplex ve twippy kullandm degsklik yaparak sonra ozel ilac yaptrdk ecznedn onu kullqndm cok fayda saglqdi bebegim bunlar sayesinde cok raht ett