Merhaba anneler bebeğim 1 yaşında çok sinirli en ufak bir şey de kendine zarar veriyor kendini dövüyor neden böyle yapıyor anlamıyorum bu yaşta bu kadar sinir kendini dövmeyi nerden öğrendi bilmiyorım bebesi böyle olan var mı nasıl bir yol izlemeliyim