Kızlar doğum yapalı 2,5 ay oldu doğum kilom yarı yarıya gitti ama ben yine de tam anlamıyla mutlu değilim. Tek başıma motive olamıyorum. Zayıflamak isteyen yada zayıflamış arkadaşlarım formülleri bizimle de paylaşın. Toplanalım bu postta birbirimizi motive ederek haftalık kg paylaşalım. Ne dersiniz ????