Hanifee1_ Kızlar 2 gündür kahverengi akinti var adet zamanim ay sonuna doğru oluyorum ince belimdede adetken olan bi ağrı oluyo sizce ne olabilir bu internetten biraz araştırdım ama gebelik felanda diyo ilk hamileligimde böyle olmamıştı 😩
Ozbayy41 Hanifee1_ merhaba canım iki gebeligimdede kahverengi akıntım olmuştu öğrenmeden test yaptım hamileyim yerleşme kanaması diyolar ama bilemem senin tabi hayırlısı olsun 🌺
Hanifee1_ Ozbayy41 ayy demee 🥺🥺 daha cok küçük bebegimm 10 aylik ama hayirlisi Allahtan gelen başımızın üstüne 🤲❤️ teşekkür ederim yorumun için
Ozbayy41 Herşey Allah’tan canım ama bı test yap ben lekelenmeden sonra test yapmıştım silik çizgi çıkmıştı belki de hamilelik değil başka biseydir ona göre tedbir alırsın