Merhaba kızlar öncelikle ürünlerim tertemizdir ya bir kez ya iki kez giydiğim kıyafetler ayakkabılar içerisinde etiketli olanda var dolapta durmaktan sadece biraz kırışmış ama şimdi hepsini yıkayıp öyle göndereceğim alanlara🙏🏻 fiyatları çok çok uygun tutuyorum çünkü burdan gelen birisini mutlu edecek ☺️ bı arada giyinme odamın dağınıklığını görmezden gelebilir miyiz kışlıklar yazlıklar derken büyük mücadele veriyorum da 😂
Fiyatlar şu şekilde :
Pudra abiye 400₺ 42 beden ama yanlardan pena attırmıştım açtırıp 44 beden olarak kullanılabilir
Saks mavisi abiye 250₺ m-l uyumlu
Manuel göğüs pompası 50₺
QUZU pembe etek:50₺ m-l uyumlu
Kırmızı gömlek 35₺
Kelebekli tişört 25₺
Beyaz tişört 20₺
Kırmızı tişört 35₺
Pudra gömlek 35₺
Büstiyer 25₺ l beden diyor ama bence standart
Siyah bluz 35₺
Kapüşonlu file ceket 50₺
Kolsuz cepli çok renkli elbise 50₺ l-xl uyumlu
Ekose elbise 65₺ önü uzun arkası kuyruklu model l-xl uyumlu
Hardal sarısı triko elbise 50₺ elbisenin boncukları hafif rengini vermiş ama çıkartıp göndereceğim standart beden
Siyah dantelli elbise 50₺
Mavi kadife elbise m-l uyumlu 250₺
Işıklı tavus kuşu bez tablo 50₺
Rugan bot 37 numara 50₺
Taba bot 37 numara 50₺