Japonannesi1 Kızlar selam 5 gün önce doğum yaptım ikinci doğumum dikisim yok ama vajinam çok şiş aşağı doğru sarkma ve sertlik şişlik var doktor normal 6 haftada toplar dedi ama ilkinde.bole.bisi yaşamadım çok fena böle.bisi yaşayan oldu mu