Krizinka_5 ayy normal benimkide oyleydi. Emerdi yarım saat sonra yine emmek isterdi. Hatta 5 dk sonra.. Emmek istiyorsa hep emdirin. Mideleri küçük olduğu için çabuk hazmediyorlar o yüzden çok hızlı acikiyolar. 6. aydan sonra bayağı düzene giriyor.Birde şuna dikkat edin. Protein ağırlıklı beslenin sütun yoğunluğu, kalitesi artsın böylece daha uzun süre tok kalabilir. Şekerli,karbonhidrat tarzı yiyecekleri birakin. Hamur işi tarzı yada abur cubur yendiği zaman laktoz çok oluyor bununda bebeğe faydası yok gaza neden oluyor kilo alımıda düşüyor. Günde 3 öğün sıcak yemek lazım. Hoşaf iciyorsaniz bırakın bı ise yaramıyor kilodan baska…