zynp_34 yaa kızlar hepinize toplu olarak soriyim şimdi kasimda askere gitcek ama hangi gun gider bilmiyorum 1 kasımda ben istabula gidicem ama gitmeden önce asker maaşından faydalanmak istiyorum erken basvuru yapsam kabul olur mu sizce internette bisey bulamadım size sorayım dedim bilgisi olan var mi