Mlkfvzi tam 3,5 aylıktı inanılmaz bi gaz sancısıyla uyandı uykudan tam 2 saat durmadan ağladı nefes zor alıyordu artık bi saniye bile durmuyordu. Acile gittik mide ve bağırsaklar gaz doluymuş lavman yapıldı biraz sakinledi. Zaten ilk üç ay çok gazlıydı tam bitti derken iki hafta sonra tekrardan bi kriz fakat ben farklı bir su içmiştim annemlere gittik başka su yoktu mecbur onu içtim. Acaba siz de suyunuzu mu farklı içtiniz arıtma vs. Gün içinde sürekli yüzüstü yatma karın masajı kol bacak hareketleri yaptırdım nispeten daha iyi ağlama krizine girmiyoruz en azından. İnşallah sizin de bir daha olmaz