kbrsuzen24 doğduğu ilk 1 hafta hariç gaz yapan yapmayan her şeyi yedim. İlk bi hafta yememe sebebim sezeryanlı olmamdı. Ve bebeğimde hiç gaz sancısı çekmedi. Sadece 40 günlük iken bi hafta sanırım gazı oluyordu damla aldık 1 defa kullandım sonra kullanmadım bile. Yani ne kadar çok kasarsanız o kadar çok oluyor bence. Beraber doğum yaptığım 2 kişi dahs vardı onlar dikkat ettiler 2 3 kutu gaz damlası kullanmak zorunda kaldılar. Ben dikkat etmedim ve hiç kullanmadım gerek duymadım çünkü