Kızlar bebeğim 9 aylık 6 aylıkken 1 tane diş çıkarmıştı hafif huysuzluk yapmıştı sadece şimdi çok huysuz sürekli ağlıyor iki gece 39 derece ateşlendi eli de hep ağzında ama sadece dişinin olduğu yer şişmiş acaba tekrar aynı yerden mi gelecek te bu kadar huysuzluk yapıyor varmı fikri olan