26 günlük kızım. 10. Günden beri Meme + Mama gidiyoruz sütüm azalmıştı biraz o sekilde basladık. Dünden beri sütüm güzel geliyor artık dur mama vermeyeyim dedim, dün sabah 10 dan beri memeye yapışık geziyoruz saatte 2 kez emmek icin uyanıyor uyurken bile aranıyor. Gece 3 saat uyurdu simdi 1.5 saatte bir uyanıyor doymuyor diye düşünüp üzülmeyeyim sütüm gene azalmasın dedim ama, Dün 3 kez cisli 2 kez kakali bez aldim.
Bugun ise 2 kaka 4 cisli bez aldım şu saate kadar.
Ve hala memedeyiz asla memeden ayrilmiyor evet duygusal aclikta var memede durmak istiyor olabilir ama bu 2. Bebegim ilk kizimda mesela memede durmak icin duruyordu doyduktan sonra memeden huzurlu ayriliyordu gunde 5 cisli belki 6 hatta 7 kakali bez alirdim. Sonra kucagimda göğsümde durmak isterdi ama bu suan baya acliktan memede duruyor çünkü memede uyumuyor uyuma belirtisi gosterir gibi oluyor ama uyumuyor asla.
Acaba gercekten mamasiz doymuyor mu kafam allak bullak oldu mama vermeye karsi degilim ama sütümede guvenmek istiyorum bi yandan napicam boyle