Zynp-Mthan İyi akşamlar kızlar , 14 haziranda doğum yaptım 3 ay sonra ilk adeti oldum ama ikincisi 9 gün gecikti , o kadar stresliyim ki , karnım ayaklarım ağrıo ama bişey yok , benm gibi olan var mı :(
1_anne Zynp-Mthan canım benim de şu an ikinci adetim ve 5 gün gecikti 5 gün sonrasında oldu. Düzene girene kadar böyle devam eder diye düşünüyorum
yumurtam Zynp-Mthan birçok kişide düzene girene kadar doğum sonrası aksamalar gecikmeler olabiliyor, endişelenmeyin