Kerem1234 ikiKudurukAnnesi bn normal zıbın giydiriyorum yatırırken tulumun içine zaten yeterince kalın yeterli
Kerem1234 ikiKudurukAnnesi onu bilmiyorum oğlum 1yaşına geldi artik o yüzden battaniye sini de açmadığı için zıbın ve tulum yeterli bnce
Kerem1234 ikiKudurukAnnesi evet bn uyku tulumu ile yatırmıyorum normal tulumla yatıyor daha çokta çokta soru soruyorsunuz uyku tukumları zaten kalın oluyor tog değeri yüksekse üstünü örtmeye gerek bile yok