Kızlar bizim rutinimiz şu şekilde sabah emziriyorum
9 buçuk 10 gibi kahvaltı yapmış oluyor klasik kahvaltı yumurtalı ekmek vs şeklinde
12 buçuk çorba 1 arası çorba içiriyorum az ekmek doğrayıp
3 -3 buçuk gibi meyveli yulaflı veya muhallebi şekilde. Ara öğün
6 akşam yemeği bizim yediklerimizden yiyor tuzu az
8 buçuk gece maması şeklinde muhallebi yapıyorum 9 gibi yatış
Siz neler yapıyorsunuz fikir amaçlı soruyorum