Rabiaugur ocean demir içinde kıvam arttırıcı olduğu için kullanmıyordum. Bestiron kullandım 4 aydan 16 aya kadar. Sonrasında kestim. D vitamini hep ocean kullandım. 1 yaşa kadar 400lük 1 yaştan sonra 600lük devam ettim. Hep 1 puff sıktım, şu an 19 aylık ama d vitamini hiiiiiç kesmeyi düşünmüyorum. Bizim de kullanmamız gerekiyor aslında. O yüzden d vit devam.