Gazı olabilir mi bebeğinizin ? Çünkü benim bebeğim de 2 ay 17 günlük ve gazı olunca ağlıyor kucakta durmak istiyor yatırınca ağlıyor. Gazı çıkarınca rahatlıyor ve yatırabiliyoruz. Hatta gaz için damla da kullanıyoruz. Ama bazen uykusu gelince de huysuzlanıyor kucağıma alıyorum sakinleştiriyorum ve uyuyor