mucizeminnosum Doktorunuz 40 kontrolüne çağırdı mı birde smear testi falan verdiniz mi yoksa bu normal doğum yapanlara mı doktorum gel falan demedi ona göre sorup 40 ımda gidicem
aylinpala mucizeminnosum ilk kontrol 1.haftadaydı sonra 40.günümüzde 6 aylık olduğumuzda smear alınacak
Aselin_annesii mucizeminnosum ben yaptırmadım ilk bi hafta kontrole gittim test falan istemedi doktor neden yapılıyor bu test kızlar ?
mucizeminnosum SunnyG ben de 10. Gün kontrole gittim ama 40 kontrolünden bahsetmedi bide bu smear testini normal doğum yapanlara yapıyolar sanıyodum nasıl yapılıyo tam olarak
Burcekus mucizeminnosum ben sezeryan olmama rağmen yapıldı alttan muayene yaparken anlamadan alınıyor ufak bir fırçayı rahim ağzına sürüp alıyorlar acılı bir işlem değil
SunnyG mucizeminnosum vajina içerisinden sürüntü örneği alıyor. Ağrısız ve acısız basit bir işlem. Kadınların yılda bir kere rutin kalarak smear testi yaptırması lazım zaten. O yüzden yaptırın bence
mucizeminnosum Aselin_annesii bende burda okudum normal doğumlulara sandım ama sezaryen olanlarında bi kısmı çağırılmış
pogacayanakk Aselin_annesii ben yaptırdım yaptırılması da çok faydalı olan bir test rahimde bir kanser hücresi virüs falan varsa onların teşhisi için yapılıyor, sadece doğum sonrası degil sürekli yapılmasını tavsiye ediyor doktorlar
Ayseey mucizeminnosum bilmem ki ben gittiğimde herşey çok iyi dedi iyi toparlamissin dedi başkada bişey dememidti
Emmosch Benimki de doğumun ilk haftası çağırdı,40 ında da gel dedi, sezeryan doğum yaptım,karın içi rahmin küçülüp küçülmediğine vs bakacak herhalde ,smear alır mı bilmem
pogacayanakk Aselin_annesii ya ben doğumumu özelde yaptırdım devlet hastanesinde ne şekilde yapılıyor bilmiyorum açıkçası. evet kadın doğum doktorum almıştı testi
Eminecak mucizeminnosum beni bir aylıkken çağırdı kontrol etti. 6 aylıkken çağırdı smear falan o zaman söyledi 2 ay sonra gidicem