Merhaba anneler 🌸
Bebeğim 9 aylık 3 aylık süre boyunca ne çorba ne sebze yanı kısacası tatlı olmayan birsey yemedi hala yemiyor hatta tatlı olanları bile son günlerde bile yemiyor tatlıdan kastım meyve bu nereye kadar gider böyle üzülüyorum gerçekten siz bir cozum buldunuz mu ? Mesela vitamin açısından geri kalır mı ?