Benim de 2 ay oldu. Kasık ağrım var. Hamileliğin son zamanlarında yaşadığımız ağırlık baskı gibi bi his. Yürürken bacağımı kaldırırken rahatsızlık oluyor. Hareketsizlikten mi anlamadım hep oturuyorum bebeğimi emzirmek için vs. Bu rahatsızlığı yaşayan var mı gitmeli miyim doktora?