Merhaba, bebeğim birinci ayini yeni doldurdu, doğum sonrasında mastit oldum göğüs uclarim olmadığı için bebek ememedi,tedavi gördüm çok siddeti ağrılarım vardı, smdi sadece Sağarak biberonla süt verebiliyorum ve mama desteği yapıyorum, süt sağarken de sizlerin de başlangıçta ağrısı oluyor mu?cevremde kimse olmadığı için benimle aynı şeyleri yaşayanlar var mı bilmiyorim.süt sağarken başlangıçta sanki göğsümden birsey kopariyorlarmis gibi ağrı oluyor sonra alışıyor ağrı geçiyor ama bu durum her süt sagdigimda oluyor,süt sağladığım süreçte göğsümde hep bir ağrı var çok sisler dokunamiyorum bile bu durum beni çok rahatsız ediyor, hamilelikteki yada önceki göğsüm yok hep ağrılı sis göğüslerim var, bu durum emzirme sit sağma bittikten sonra geçiyor mu normale dönüyor mu?sanki hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor bu dönem