Busra1998 ınsallah canım benım bız tv kesdık artık adına bakıyo dedıklerınızı anlıyor uyaran eksıklıyı dıyılmıs tv cok maruz kalmıs tv kesdık eskısı gıbı oldu belkıde cok kucuk 10 aylık dahada baksaymıs donulmez kotu sonuclar olurmus..Ama ben konusuyorum nınıler soyluyorum kendı sesımle eskıden telefondan pıs pıs sesı ıle yatardı bebeyım((( Annelere burdan soylemek ısdıyırıö tv telefon vermeyın cok zararlıı… bısey olmaz demeyın oluyor bebeklerımızı kendı sesımızle boyutelım.