Gune__888 Bebeğim 14 aylık, 2 haftadır eğitim alıyoruz ekran sıfır. Hiçbir iş yapmıyorum o uyanıkken, ilgi ilgi ilgi başka yolu yok. Şimdi ne oynuyosunuz nasıl oynuyosunuz demişsiniz ama bu teşhisi alan her çocuğun eksikliği farklı olduğu için eksiklerine göre yaklaşıyoruz. O yüzden böyle bilgiler faydalı olmaz size. İmkanınız varsa özel eğitim aldırın, böyle kendi kendine geçecek bir durum değil maalesef. Bebeğinizin eksiklikleri, olaylara verdiği tepki, oyun kurabilmesi ve devam ettirme süreleri vs hepsi alacağınız eğitimi değiştiriyor. Mutlaka bir uzmana danışın derim, çocuklarımızdan kıymetli hiçbir şey yok 🌸 bir tanesi yetmez diyerek 2 ayrı özel eğitim okuluna götürüyorum, inanılmaz yoğun ve zor bir süreç, o yüzden diyorum ki evde şunu oynayalım bunu yapalım düzelir diyerek olmuyor maalesef, sonra keşke demeyelim ♥️