Bulutb11
Arkadaşlar oğlum 1 yaşında 3 ay önceki kan tahlillerinde kan değerleri çok düşük çıktı demir depoları boş ek gıdayı hala reddediyor sürekli emmek istiyor bu yüzden de kansızlık devam ediyor doktor Ferro sanol b şurubunu verdi 15 gün kullandık değerleri biraz arttı fakat dün gittiğimiz doktor bu şurubun 3 ay kullanılması gerektiğini söyledi aranızda bu şuruptan kullanan var mı kaç ay kullandınız