Miniktirtillarim bende önceden hiç 2.çocuk düşüncem yoktu, 5 -6 yıl sonra belki diyordum, ama şuan oturup düşünüyorum, 5 yıl sonra silbaştan daha çok zorlar beni bide kızımın okul dönemi onun okula getir götür o neyse de kaynanam kayınpederim var ,onlarda getirip götürür ama ödevi var osu busu şusu, bide evde bebek ağlıyor, bu çocuk sabah okula gidicek ,iyi uyumalı ,iyi beslenmeli vs vs derkenn çocuk yapmayı ertelemek kararı aldım. Etkinlikse birlikte yaparız, oyunsa birlikte oynarız . Benim kardeşimle 15 ay aram var, o kadar bağlıyız ki birbirimize erkek olmasına rağmen her sözüm sırrım onda. İnsanın en güvendiği bence kardeşidir