Anneler merhaba, kızım 21 aylık oldu olası kabızlık çekiyor ama son aylarda aşırı arttı hele ki 1 buçuk haftadır yapmadığım şey kalmadı (fitil, lağman dışında) yok yapamıyor çığlık çığlığa ıkınıyor minnacık bir kaka yapıyor 1 buçuk haftadır normal bir kaka yada rahatlama yok ne yazık ki. Bebek gastroenteroloji de heryerde bulunmuyor ille oraya mı gitmek lazım onu da bilmiyorum başına gelen varsa yardımcı olabilir mi lütfen yoksa acile mi gitmeliyim