deletedmom763 Kızlar 4 aylık bebeğim de 1 haftadır iştahsızlık var hemde cok fena şekilde . Ne meme alıyor ne mama. Mamayı zorla yedirsem kusuyor vazgeçtim o yüzden zorlamayı. Uykusunda biraz içiyor ama uyanınca hemen itiyor diliyle . Memeyi ztn almıyor meme reddi yaşıyoruz . Emzikte almıyor . Tam bir ergenus oldu herşeyi reddediyor yani. Sizin bebeklerinizde oldu mu aynı anda böyle değişiklikler . Ne yapcaz bilmiyorum saatlerce aç duruyor ama almıyor ne biberon ne meme🤦🏻♀️😔
boysmom_ 4. Ay bebeklerde uyku gerilemesi oluyormus bu da meme ve uyku reddine sebep oluyor . Geçiçi bir süreç :)
Elifhfsa Benimkimde var 5 aylik olduk biz 2 aydır boleyiz ve kilo almadığı için mama ya başladık ve onuda uyanıkken ağzına sürmüyor meme zaten emmek istemiyir sdce uykuluyken mamayi içiyor bnde öle vermeye calsyorum