Bizimkide 7 ay 21 günlük ve ayni durumdayiz canim normalde gece 1 defa uyanirsa uyanir mamasini içer uyumaya devam ederdi ama yaklasik 2 haftadir saat başı uyaniyor yada uykusunda ağliyor 3 diş cikariyor ya ona bağlıyorum yada 8.Ay atağı denen şeye. Bende bitik durumdayim gunduz uykumuzda yok denecek kadar az insallah bir an once duzelirler allah yardimicimiz olsun 🤗🙏