Oğlum 8 aylik eve sığamıyoruz surekli disariya atiyoruz kendimizi diş donemi oldugu icin anca disarida sakinleştirebiliyorum. Evde olduğumuzda sürekli kucak istiyor çünkü baş edemiyorum keyfi yerinde olursa biraz mama sandalyesi,biraz hamak örümcek derken öyle böyle gećiyor vakit 🤗