Kızlar şu an hastane yatıyoruz 4. Günümüz bronşit oldu oğlum 3,5 aylık hastaneye gelmeden hafiften meme reddi yaşıyorduk hastanede tamamen ayıkken meme almayı kesti gece uykusunda alıyor sadece. Bende sağıp sağıp veriyordum Philips avent kullanıyorum biberondan. İçiyordu şimdi onu da reddediyor. Kafayı yicem ne yapacağım nasıl memeye çekeceğim yardım edin sadece emzik tutuyor şuan