diloska günaydın anneler 11 aylık oğlum üzerini asla ortturmuyor ben ortuyorum anında itip öyle uyuyor altına uzun giydiriyorum ama İstanbul bu ara serin uzun kol mu giydirsem tek ince uyku tulumları yeterli olur mu napsam bilmiyorum bir öneriniz var mı usutecek diye korkuyorum
Pandaanne diloska bizimki de aynı🥴pamuklu astronot uyku tulumu aldım dün gece onla uyudu çok da güzel oldu valla😊
fatima diloska ben ankaradayım hep uzun kollu ile yatırırım tulumu varsa onu giydiriyorum. çünkü sabaha kadar 40 kere dönüyor.
Pandaanne diloska yok canım ayaklı değil zaten ayakları çorap gibi şeylerle uyumalarını önermiyorlar😊