Nursenaglbtn 2 şubat doğum oğlumun günü şimdiden araştırmaya başladım evde kendi aramızda ailelerle yapıcaz fakat ilk yaş günü olduğu için anı kalsın istiyorum ilerde onun için 😍 kendim hazırlayacağım herşeyini fikirleri olan anneleri bekliyorum 💃🏻
mysa2 Nursenaglbtn alacağın birkaç balonla böyle bi konsept yapabilirsin bu bir örnekti masada sade ve hoş 😊 bu bayan kendi hazırlamıştı herseyini 😊
Deletedmom_39 Nursenaglbtn arkadaşım patron bebek konsepti yapmıştı ve herkese papyon dikti 🥰 hepimiz papyon takmıştık ve hatıra olarak bize kaldı papyonlar
mysa2 Nursenaglbtn sayfada hala açık ama balonlarla papatya konsepti yapmıştı bi bayan onu attım aslında aklıma geldi sende balkabaaklı bişeyler yapabilirsin hediyelik olarak da balkabagı mumu felan yaparsın hoş olur bal kabagı pasta felan 😊😊 öyle aranırken karşıma mumlar suslemeler çıktı da ordan geldi aklıma farklı da olur 😊😊
Nursenaglbtn Biraz araştırdım hediyelik olarak 🔸kolanya şişeleri (etiketli) 🔸tohumlu kalemler 🔸mum 🔸resimli magnet Sözümde kendim hazırlamıştım şimdide kendim yapmayı düşünüyorum
Nursenaglbtn Karanimo Bende bu konseptleri beğeniyorum naked pasta yapıp üstüne süsünü yaparım arkada balon zinciri 👍🏻
Flzzz Nursenaglbtn merhabalr eger hediyelik dusunurseniz sayfami ziyaret edebilirsiniz renkli_ _ tasarim35