incitanem3 Bebeğim 5 aylık oldu aylık kilo alımı az mamaya baslayabiliriz ve ek gıdaya yavaş yavaş başlarız dedi doktor. Çok kusuyor emziriyorum ama tok yani kendisi istemiyor bezini günde 4-5 kez ıslatıyor ama kilo alımı az çok canım sıkkın mutsuz da değil bir ara atak dönemiydi çok ağlıyordu şuan öyle değil biraz düzeldi mutlu bir bebek oldu. Ek gıdaya baslamalimiyim ve neyle başlayayım? 5 aylık tam
Cemre_-53 incitanem3 bir ayda 400 Gr almış diyorsun gayet kilo almış almamis değil ki ek gıda için biraz daha bekle derim 6 aya yakın başla tadimliklarina
ececimsu incitanem3 3 6 ay atası bebekler artık haftada 100-150 gt alır . Bebeğiniz gayet iyi kilo almış
incitanem3 Dondurmalikahve 1 ayda 400 Gr almış ama kendisi yemiyor veriyorum almıyor yutkunma seslerini duyuyorum bez sayısı biraz düştü aslında ama 4-5 cisli dolu bez cikiyor ve sürekli kusuyor sürekli verdiğim için doymuyor dedi doktor ek gıdaya başlayalım dedi 5.5 aylıkken ve mama dedi
Dondurmalikahve incitanem3 Kg alımı iyi ki niye mama dedi anlamadım 400gr normal. Mamaya gerek yok. Kaç kg doğdu şu an kaç kg Kaç saate bir vermeye çalışıyorsunuz?
Bircaykoyicelim incitanem3 N’olcak bu doktorların mama und Kilo sevdası anlamıyorum. Gayet iyi alması gereken kiloyu almış. Bebeğin büyüyor artık kilo alımının düşmesi Gayet normal.
incitanem3 Dondurmalikahve doktor öyle söyledi zaten sürekli insanı korkutan bir doktor 1 ay olmuş 400 Gr almış dedi mama takviyesi yapalım dedi ek gıdaya başlayalım 5.5 aylıkken dedi bende ek gıdaya çok az zaman kalmışken mama vermek istemedim çünkü doyuyor biliyorum doymasa uyumaz sürekli ağlar yani doyunca kendisi itiyor zaten memeyi. Kaka yapmıyor diye gittim ultrason istedi tiroid olabilir dedi kan istedi fitil verdi çocuk yaptı kakasını anne sütü alıyor iki gün yapmıyor mesela ama abarrtti gibime geliyor
incitanem3 Dondurmalikahve doktor öyle söylediği günden beri iki saatt bir veriyoim ama kendisi almiyo kusuyo sürekli acıkınca gayet iyi yiyor ama
incitanem3 ececimsu inanmıyorum beni nasıl korkuttu 400 çok az dedi mama takviyesi dedi ama ben vermedim daha
incitanem3 ececimsu normal yani dimi çok az almış dedi üzüldüm ama doymuyor gibi değil yani çiş sayısı düştü ama büyüdükçe zaten düşüyor hiç yapmasa tamam derim günde 4 tane alıyorum dolu bezini ve verdikçe kusuyor fazla geliyor bence acıkınca yiyor çünkü ama sık verince istemiyor
ececimsu incitanem3 bizde 4 -5 çişli bez alıyoruz ve bebeğim bencede doyuyor zaten kg alımı iyi . İki haftdır geceleri çok sık uyanıyor her saat ağlıyor herkes açtır diyor ama aç değil biliyorum en iyi anne bilir . Benimki arsızlık😂 yani kg alımı iyi canınızı sıkmayın
BebekC Bizim ki 280 gram almasına rağmen mama filan demedi doktor çünkü genel gelişimi iyi durumda. 5,5 olunca yavaştan ek gıdaya başla dedi. Pazartesi başlayacağım ben de inşaAllah. Bazı doktorlar korkutmayı seviyor sanırım.