Bsrmrt
Kızlar bebeğim 54 günlük son normalde gündüz 3 saat kesintisiz uyurdu akşamda 9 dan sonra uyur gece sadece beslenmek için kalkardı. Ama 4 gündür öğlen bölük pörçük uyuyor uykuya bir türlü geçemiyor akşamları 6 dan sonra çıldırıyor sürekli ağlıyor mememle kavga ediyor 10 a kadar ağlıyor süpürge sesinde sakinleşiyor. Kolik sonradan başlarmı? Gaz problemimiz vardı ama gazını kakasını çok güzel çıkarıyor sadece sabahları ıkınıyor okadar. Buna benzer bir durumla karşılaşan var mı? Sonradan kolik olmuş olabilir mi?
Zeyk
Benim kızımda kakaya cıkamıyor gazını çıkarıyor ama sabah karşı cok ıkınıyor gün içinde de ve gaz cıkarırken ağlıyor cok acaba kaka yapmaya mı calısıyor ya 🙄😔
Deletedmom266
benimde kizin 45gunluk.3gundur aksam 10dan gece 2ye kadar cildiriyor.mememle savasiyir ayni sekilde.hicbirsey fayda etmiyor.dolastiriyirum.sallaiyorum.herseyi deniyorum sadeve agliyor.bugun butungun karnina masaj yaotim yag ile.bide ellerimi birbirine ovup isitip karnina koyinca fahatliyor.