Kizim 13 aylik, 1 yas kontrolünde bingildagin kapanmadigini söyledi doktor ve 3 ay sonra tekrar bingildak icin kontrole getirmemi söyledi. Hergün düzenmi d vitamini kullaniyorum ( ocean marka günde bir fis 400IU)
Böyle bi durumu yasayan oldu mu? Nezamana ladar kapanmasi gerekir? Kapanmasa ne olur? Kapanmasi icin yapabilcegim birsey varmi?
Bilgisi olanlara yazarsaniz cok sevinirim 🙏🏻