Arkadaşlar selam 9 aylık kızım doktor kontrolünde 7.ayda 7 kiloydu şuan 7.300 doktor çok az kilo almış dedi kızım çok iştahsız ağzını açmıyor zar zor yemek yedirmeye çalışıyorum bu yüzden doktorumuz Nutricia Infatrini sütünü dene dedi kullananlar var mı işe yarıyor mu ?
Yada iştah açan bildiğiniz bişeyler var mı bilgilerinizi paylaşır mısınız lütfen ☺️