_Esinmila123 2 ay 25 günlüğüz kızım akşam 8 gibi yatırıyorum emzirip saat 2.30 uyanır genelde 3 gibi geri yatıyor 6 gibi uyaniyor neden bu kadar çok uyuyor
Ayazveannesiii _Esinmila123 ayy ne güzel işte daha ne istiyorsun anlamadım.. Gündüz uykusunu yeterince almadığı içindir bence
Sontvbukucu _Esinmila123 cok degil normal. 1. Aydan sonra doktor uyandırmaya gerek yok bırakın uyusun demişti.
Mavininbiri _Esinmila123 Pardon da ne istiyorsunuz dahaa😂😂benim bebeğim 3 ay lik 9,10 gibi uyuturum 5,6 gibi uyanir
Mavininbiri Sontvbukucu Evet aynen bende 2 saatte bir.uyandirip emziriyorum dediğim de 1 ay bitti gerek yok acıkınca uyanıyor zaten demişti
allahimsabirver _Esinmila123 dertsiz başına dert alma bence nazar deyecek kendi uyanmadığı sürece uyandırma
serebro _Esinmila123 keyfini sürün ve uyandırmayın. Birkac aya dis o bu derken hic uyuyamayacaksiniz😁
Meryem_ _Esinmila123 benim 2 kizimda öyleydi 4 aylikken gece kalkmasini da birakmislardi….sabah 7.30 gibi uyanirlar. Gündüzleride güzel uyurlardi. Bence normal olan bu. Keyfini cikar😊