orkideSeverim 2 aylık bebeğim var günde kaç bez olursa doyup doymadığını anlarım acaba Normalde mama meme gidiyorduk ⅚ bez oluyordu iki gündür sadece anne sütü veriyorum sabahtan itibaren iki bez falan oldu nasıl anlarım doyduğunu (ağlamıyor huysuzluk yok)
mehmel54 orkideSeverim 4 5 bez olması yeterli diye biliyorum ama yanlış biliyor da olabilirim bilen anneler illaki vardır cevaplarlar üstte kalsın
orkideSeverim Ikizannesi06 işte o kadar yapmıyor şuanlık huysuzlukta yok ama 1 saatte bir uyanıyor ama ağlamıyor doyuyormu doymuyor mu anlamıyorum
orkideSeverim minikoglummmmm bezi normalde dolduruyordu sarı çizgi var bez doldukça mavi oluyordu ful ama sabah 10 da taktığım beze şimdi yine baktım çok az mavilik var bezin ağırlığı var ama çizgi mavileşmemiş bile
Biz3kisiyiz_ orkideSeverim benim bebeğim de tam 3 buçuk aylıkken yaklaşık 15 gündür bez sayısı azdı 4-5 kere değişiyordum ama az az ldi böyle sonra kilo ölçmeye götürdüm hiç kilo almamıştı emziriyordum. Sonra sağım yaparak beslemeye başladım + günde 1-2 kez de mama verdim 4. Ayda kilo alımı düzelmişti. Bence bı gidip tarttirin
orkideSeverim Biz3kisiyiz_ daha iki gündür sadece meme veriyorum normalde meme mama gidiyorduk ama meme reddi yaşanmaya başladı sağımdada sütüm azaldı mamayı kestim meme veriyorum ama bezi normalde dolduruyordu sarı çizgi var bez doldukça mavi oluyordu ful ama sabah 10 da taktığım beze şimdi yine baktım çok az mavilik var bezin ağırlığı var ama çizgi net mavileşmemiş bile