Kızlar bebeğim 7. Ayına girecek geçen pazartesi sünnet oldu o gece ikimizde hastalandık balgamlı öksürük en büyük şikayetimizi doktora gittik röntgen çekildi temizdi üşütmüş dediler 5 gün serum fizyolojikle hava verdim dün hırıltı başladı yine gittim bu sefer kulak enfeksiyonu olmuş aynı şekilde benimde dün kulağım ağrıdı bende kulak enfeksiyonu olmuşum kızlar niye düzenlemiyoruz bilmiyorum yavruma üzülüyorum 2 gündür ateşi çıkıyor bu sefer nasıl illet bi hastalık bu her defasında daha kötüye gidiyor şimdi hem ben antibiyotik alıyorum hem bebeğim 😥😥🥹🥹🥹