BihterZiyagil_ ben beziyle zıbını arasına hasta olduğu zaman mama önlüğü koymuştum daha çok üşütmesin diye😂 gece üzerini değiştirtmiyor. Ben de en azından çişi biraz çeksin diye mama önlüğü koydum. Gayet işe yaramıştı ama bu bir çözüm değil 🥲 herkesin dediğini yaptım büyük bez, çift bez(iğrenç,çocuk bile nefret etti), beline bez bağlama vs vs. Doğduğundan beri ayrı ve çözemiyorum.