3 hafta önce sezaryen oldum 1 haftaya toparlanmıştım iki gündür ağrım vardı ama dayanılmaz değildi bugün ağrım yoktu sevinmiştim ama iç çamaşırımda sarı akıntı farkettim tam dikş yerinin oldugu yerde sonra peçete koydum devam edicekmi diye az az ediyordu ama ağrım yok bu durumu yaşayam varmı enfeksiyon olsa bile bu süreci beni cesaretlendirici şekilde anlatabilir misiniz cok korkuyorum cünkü