Keratovic Meryemhk merhaba evin çok sıcak olmuyorsa kesinlikle 2,5 tog almanı öneririm yorgan gibi sıcacık yatıyor bebeğim sonuçta bizde kışın yorgan çekip uyuyoruz diğerleri bana kalırsa ince kalıyor bebeklere üşüyorlar.
Haffuse Ay ben de konu acacaktum… nerden alsam ? Senin bi fikrin var mi, kizim cok usuyor, ben yuksek tog almak istiyorum, e bebege bakindim biraz ama, hep cok ince gibi🥲
Keratovic Haffuse lcw çok kaliteli ve güzel ben çok memnunum kalın ve çok güzel desenleri var hatta biraz büyük alıp 2 sene kullanabilirsin
Haffuse Keratovic evet evet, simdi kullandigimi da, 4 ayliktan beri kullaniyorum🤣 buyuk almistim, 9 aylik simdi kizim… Cok sagol, yarin bakayim magazaya gidip…
Meryemhk Teşekkürler e bebekte hiç yoktu yaş olarak büyüktü LCW en mantıklısı geldi hatta internetten alın 349 olan 249 geliyor kuponla