adete bir hafta kala kan da yapılan gebelik testi çıkmaz mı?
Bir haftadır geçmeyen kasıklarımdam başlayıp rahmime giren sancı var bu yüzden gebelik için kan verdim ama çıkmadı eczacı bebek yerleşince böyle ağrı olur test yap dedi bir kokuttu beni ama üşüttüm de bu ara 😕
erken gebelik testi aldım bugün gidip ama oda negatif bunda mutlaka çıkardı olsaydı dimi adete 4 gün var eşimle korunuyoruz ama prezervatif için herkes olumsuz söyler duyunca benim de bu kasık ağrım olunca aklıma bir sürü şey takılıyor kuruyorum kafam da kasık ağrım başladığın da adetime daha 8 gün vardı